Szanowni Państwo,

Rest Consulting działa w branży HoReCa od 2010 roku świadcząc spersonalizowane usługi zarządcze, szkoleniowe, planistyczne jak również audyty.

W poniższej ofercie chciałbym przedstawić pakiet usług:

  • zewnętrzny revenue manager

  • zewnętrzny dział sprzedaży ( wsparcie działu sprzedaży )

Zewnętrzny revenue manager (outsourcing)

Na rynku brakuje kompetentnych specjalistów od revenue managementu, zaś ci którzy potrafią wykazać się odpowiednimi umiejętnościami pracują zazwyczaj dla obiektów sieciowych. Kluczową jest zatem kwestia – jak prowadzić czasochłonny i kosztowny revenue management bez specjalisty, kiedy konkurencja ma do dyspozycji personel, wiedzę i technologię ? Dedykowany dla twojego obiektu specjalista codziennie analizuje ofertę obiektu i przyrost rezerwacji w okresie 365 dni, monitoruje konkurencję, dokonuje optymalizacji cen, oferty i restrykcji sprzedaży oraz dostarcza raportowanie. Korzystając z profesjonalnego oprogramowania monitorujemy ceny rynkowe zapewniając optymalną i konkurencyjną ofertę stawek.

Zewnętrzny dział sprzedaży (outsourcing)

Nasz program jest odpowiedzią na potrzeby niezależnych hoteli w czasach ekspansji hoteli sieciowych. Dedykowany zespół specjalistów z doświadczeniem w pracy w hotelach sieciowych i niezależnych będzie prowadzić codzienne działania z zakresu zwiększenia obłożenia Państwa obiektu, zwiększając RevPar i obniżając koszty prowadzenia działalności poprzez optymalizację kosztów osobowych, prowizji agencyjnych (OTA), kalkulacje grup (analiza displacement) wraz z usługami dodatkowymi.

GŁÓWNE KORZYSĆI DLA PAŃSTWA OBIEKTU :

✔️Wzrost przychodów.

✔️Redukcja kosztów osobowych. Koszt outsourcingu jest nawet do 50 % niższy niż zatrudnienie specjalisty ds. sprzedaży oraz Revenue managera.

✔️Pełna kontrola nad wynikami hotelu. Dostarczamy  raporty i prognozy, dzięki którym dyrektorzy i właściciele na bieżąco kontrolują hotelowe wskaźniki.

✔️Prostszy biznes. Rekrutacja, urlopy ,zwolnienia lekarskie to przeszłość.

✔️Dedykowany dla twojego obiektu specjalista codziennie analizuje ofertę obiektu i przyrost rezerwacji w okresie 365 dni, monitoruje konkurencję, dokonuje optymalizacji cen, oferty i restrykcji sprzedażowych oraz dostarcza raportowanie. Korzystając z profesjonalnego oprogramowania monitorujemy ceny rynkowe zapewniając optymalną i konkurencyjną ofertę stawek.

PONADTO PAKIET USŁUG ZAWIERA : 

✔️obsługa Profitroom Suite, CRM , booking.com … porządkujemy i opalizujemy oferty hotelu we wszystkich kanałach sprzedażowych.

✔️pozyskiwanie grup typu „M.I.C.E.” w imieniu klienta (baza Rest Consulting)

✔️ pozyskiwanie grup  korporacyjnych w imieniu klienta (baza Rest Consulting)

✔️opracowanie, wdrożenie oraz prowadzenie strategii marketingowych przygotowanych dla obiektu.

✔️opracowanie, wdrożenie oraz prowadzenie strategii sprzedażowych przygotowanych dla obiektu.

✔️cykliczne przygotowywanie planów działania (TO-DO) oraz ich wdrażanie wspólnie z dyrekcją obiektu.

✔️cykliczne szkolenie personelu (  dział sprzedaży / recepcja )

✔️wsparcie dyrekcji obiektu przez grono specjalistów z firmy Rest Consulting

✔️co tygodniowe wizyty w obiekcie oraz spotkania OnLine

✔️inne działania mające na celu optymalizację sprzedaży w obiekcie

Z przyjemnością spotkamy się z Państwem w celu omówienia szczegółów oraz sprecyzowania Państwa oczekiwań.

AUTOR PROJEKTU: Łukasz Szołtys

Jestem przedsiębiorcą, hotelarzem, trenerem i konsultantem z ponad 15 letnim doświadczeniem  w zakresie zarządzania przedsiębiorstwami oraz 10 letnim doświadczeniem na stanowisku Dyrektora Generalnego Hotelu.

Absolwent studiów z zakresu obsługi ruchu turystycznego, turystyki międzynarodowej, zarządzania hotelami

oraz programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach  oraz Brno University of Technology w Brnie.

Specjalista – praktyk z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora HoReCa ( hotele, pensjonaty, restauracje, firmy cateringowe ).

Swoje bogate doświadczenie w branży hotelarskiej zdobył m.in. zarządzając takimi obiektami jak:

Hotel Wilga *** w Ustroniu, Centrum Green Hill*** Business & SPA w Wiśle,  Hotel Diament SPA & Wellness**** w Ustroniu,  Hotelu Mercure Patria*** w Wiśle;

zarządzając działem sprzedaży woj. Śląskiego hotelu Arłamów **** czy będąc dyrektorem bazy noclegowej największego uzdrowiska w Polsce gdzie zarządzał zespołem ponad 300 pracowników ( Uzdrowisko Ustroń S.A. ); 

pełniąc funkcję V-ce Prezesa Wiślańskiej Organizacja Turystycznej w latach 2015-2017, czy pracując w hotelach za granicą m.in. w Stanach Zjednoczonych, Grecji czy Hiszpani.

Doradca zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu nowo powstałych hoteli m.in.: Hotel Radisson Blu Sopot **** oraz Hotel Malbork by DeSilva ****. 

Od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo – doradczej ( Rest Consulting ) specjalizującej się w zarządzaniu nieruchomościami hotelowymi.

Od 2021 roku Dyrektor Działu Hotelowego w Cover Hotels Management

W latach 2010 – 2023 odpowiadał za wdrażanie i stały nadzór nad procesami dotyczącymi optymalizacji funkcjonowania kilkudziesięciu hoteli w całej Polsce. 

Od ponad 10 lat trener sztuki hotelarskiej, gastronomicznej oraz sprzedaży w sektorze HoReCa.

Wykładowca i trener m.in.:  w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach czy Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku.

Autor  książki „Sprzedaż w hotelu by Łukasz Szołtys” oraz „Niezbędnik hotelarza”

jak również twórca licznych kursów dla branży HoReCa (formuła V.O.D.)

www.restconsulting.pl/sklep

 

 

 

Jestem zainteresowany ofertą