Celem szkolenia jest zapoznanie kursantów z najnowszymi i najbardziej efektywnymi metodami skutecznej sprzedaży w branży HoReCa. Uczestnik szkolenia nabędzie praktycznych umiejętności w zakresie sugestywnej sprzedaży produktów w restauracji oraz technik budowania „produktu”. Ponadto uczestniczy szkolenia dowiedzą się jak budować kartę menu / win oraz pracować na menu engeneering-u w celu optymalizacji rentowności restauracji.
Łatwo można przewidzieć, że uwolniona podczas warsztatów kreatywności oraz przedstawiona wiedza oraz techniki dla przyszłych managerów restauracji przełożą się na lepszą organizację pracy pracowników oraz całego działu w firmie odpowiedzialnego za realizację poszczególnych wydarzeń.
PROGRAM SZKOLENIA:
– Elementy kształtowania „Food Cost” w restauracji hotelowej.
– Procedura obsługi gościa w restauracji
– „Sugestywna sprzedaż”
– Nietypowe sytuacje, rozwiązywanie zażaleń
– Tworzenie nowych produktów
– Całościowe zarządzanie punktami gastronomicznymi w hotelu:
* Analiza P&L,
* Analiza FC oraz BC,
* Analiza efektywności za pomocą min: REVPash oraz menu-engineering,
– Tworzenie budżetów dla wszystkich punktów gastronomicznych,
-Nadzór nad przebiegiem i przygotowaniem imprez okolicznościowych, eventów, kongresów
– Tworzenie procedur oraz ich egzekwowanie,
– Nadzór nad przeprowadzaniem inwentaryzacji,
– Kontrola stanów magazynowych