Skorzystaj z usługi doradztwa strategicznego i wprowadź swoją firmę na wyższe obroty. Wskazujemy najlepsze rozwiązania, które pomogą w osiągnięciu sukcesu. Nasze usługi doradcze mogą przyjmować różną postać, a ich zakres jest praktycznie nieograniczony. Obejmują wszelkie aspekty związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.
Przedsiębiorcy z sektora MŚP (HoReCa) najczęściej korzystają z usług dotyczących:
doradztwa operacyjnego np.
✅opracowywanie strategii marketingowej
✅zarządzanie procesami obiektu
✅audyt organizacyjny obiektu
✅wdrażanie nowych systemów
✅przygotowanie oraz wdrożenie planu naprawczego dla obiektu
doradztwa strategicznego np.
✅analiza „wejścia na rynek” nowego podmiotu
✅analizy i modele finansowe
✅studium wykonalności projektu inwestycyjnego
✅ocena opłacalności inwestycji
✅doradztwo w zakresie mapowania i optymalizacji procesów
✅doradztwo w zakresie optymalizacji sprzedaży online
Przedsiębiorcy, emocjonalnie związani z własną firmą, często nie mającemu czasu na dokładną analizę otoczenia, bardzo trudno jest samemu dokonać obiektywnej oceny prowadzonej działalności gospodarczej. I tu pomocą może służyć doradca, który oferuje chłodne spojrzenie z zewnątrz, szerszą perspektywę; i dzięki temu może pomóc przy diagnozie, zaplanowaniu i stworzeniu strategii, usprawnieniu pewnych procesów. Audyt przeprowadzony przez firmę Rest Consulting umożliwia wykrycie zagrożeń jakie występują w hotelu. Jest to obiektywna, bo zewnętrzna ocena działalności hotelu. Pozwala na wypracowanie rozwiązań, które poprawią poziom świadczonych usług i przyczynią się do usprawnienia działalności operacyjnej, co w konsekwencji może przełożyć się na wzrost zadowolenia gości i zwiększenie efektywności finansowej audytowanego obiektu. Jest to cenne źródło informacji dla właściciela obiektu i kadry zarządzającej wskazujące na rzeczywisty poziom jakości i poziomu oferowanych usług.
Zewnętrzny audytor przy współpracy właściciela i/lub osoby zarządzającej hotelem bada na miejscu u klienta jakość, wydajność oraz efektywność operacyjną badanego obiektu.
W trakcie audytu identyfikuje obszary wymagające poprawy a w raporcie pokontrolnym wskazuje możliwe sposoby rozwiązania napotkanych problemów.
Przykładowy zakres audytu:
( recepcja / sprzedaż / służba pięter / restauracja / gastronomia )
Czas:
Każdorazowo ustalamy indywidualny zakres z inwestorem
Podczas wizyty zostanie zaudytowane min. 35 obszarów funkcjonowania m.in.:
1. STRUKTURA FUNKCJONOWANIA DZIAŁU / OBIEKTU
2. ZARZĄDZANIE SILNIKIEM REZERWACYJNY / CHANEL MANAGER
3. POLITYKA CENOWA – DRUK / GRIDY
4. SPOSOBY ZARZĄDZANIA „CENĄ” HOTELU
5. QUALITY
6. BUDŻETY DZIAŁU / OSOBY – SPRZEDAŻ / RECEPCJA / USALI
7. STRATEGIE SPRZEDAŻY OBIEKTU
8. PREZENTACJA OFERTY ( MICE / BP / INDYWIDUALNY )
9. STANDARDY OBSŁUGI GOŚCIA
10. PROCEDURA UP SELLINGU / CROS SELLINGU
11. RENTOWNOŚĆ PAKIETÓW / USŁUG
12. ANALIZA „WĄSKICH GARDEŁ” W DEPARTAMENTACH
13. ANALIZA PROCESU „CHECK IN” ORAZ „CHECK OUT”
14. ANALIZA PROCEDURA INTERWENCJI NA SKARGI GOŚCI
15. POLITYKA ZARZĄDZANIA OBIEKTEM
16. ANALIZA F.C. / B.C. W RESTURACJI
17. MANUAL STANDARDS ( recepcja / dział sprzedaży / służba pięter / kuchnia / sala restauracyjna )
18. ANALIZA założeń budżetowych : ADR / OCC / REVPAR
19. ANALIZA „Umów korporacyjnych” z klientami
20. ANALIZA wskaźników rentowności
O Audytorze : Łukasz Szołtys
Jestem przedsiębiorcą, hotelarzem, trenerem i konsultantem z ponad 15 letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania przedsiębiorstwami oraz 10 letnim doświadczeniem na stanowisku Dyrektora Generalnego Hotelu. Absolwent studiów z zakresu obsługi ruchu turystycznego, turystyki międzynarodowej, zarządzania hotelami oraz programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz Brno University of Technology w Brnie.
Specjalista – praktyk z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora HoReCa ( hotele, pensjonaty, restauracje, firmy cateringowe ).
Swoje bogate doświadczenie w branży hotelarskiej zdobył m.in. zarządzając takimi obiektami jak:
Hotel Wilga *** w Ustroniu, Centrum Green Hill*** Business & SPA w Wiśle, Hotel Diament SPA & Wellness**** w Ustroniu, Hotelu Mercure Patria*** w Wiśle;
zarządzając działem sprzedaży woj. Śląskiego hotelu Arłamów **** czy będąc dyrektorem bazy noclegowej największego uzdrowiska w Polsce gdzie zarządzał zespołem ponad 300 pracowników ( Uzdrowisko Ustroń S.A. ); pełniąc funkcję V-ce Prezesa Wiślańskiej Organizacja Turystycznej w latach 2015-2017, czy pracując w hotelach za granicą m.in. w Stanach Zjednoczonych, Grecji czy Hiszpani.
Doradca zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu nowo powstałych hoteli m.in.: Hotel Radisson Blu Sopot **** oraz Hotel Malbork by DeSilva ****.
Od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo – doradczej ( Rest Consulting ) specjalizującej się w zarządzaniu nieruchomościami hotelowymi.
Od 2021 roku Dyrektor Działu Hotelowego w Cover Hotels Management
W latach 2010 – 2024 odpowiadał za wdrażanie i stały nadzór nad procesami dotyczącymi optymalizacji funkcjonowania kilkudziesięciu hoteli w całej Polsce.
Od ponad 10 lat trener sztuki hotelarskiej, gastronomicznej oraz sprzedaży w sektorze HoReCa.
Wykładowca i trener m.in.: w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach czy Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku.