Jeżeli jesteś odpowiedzialny za kompleksową organizację eventów i chcesz:
– dowiedzieć się, które nowoczesne rozwiązania z zakresu techniki eventowej warto wykorzystać, aby zachwycić uczestników i sprawić, że długo nie zapomną o wydarzeniu,
– poznać nowe aplikacje i systemy rejestracji uczestników, które rzeczywiście wpływają na lepsze zarządzanie eventem,
– otrzymać narzędzia pomocne w pracy event managera, dzięki którym m.in. szybko prześledzisz koszty i poprawisz rentowność wydarzenia,
– podpatrzeć drobne detale, dzięki którym uczestnicy nie tylko wracają, ale także wystawiają pochlebne komentarze i polecają nasze wydarzenia innym,

PROGRAM SZKOLENIA :

• Jak zaprojektować nowoczesny event w oparciu o najnowsze techniki w zakresie designu sceny, oświetlenia, multimediów?
• Jakich aplikacji eventowych warto użyć do skuteczniejszego zarządzania eventem w zależności od charakteru i liczby uczestników?
• Jakie systemy rejestracji uczestników warto rozważyć biorąc pod uwagę rozmiar imprezy?
• Jak właściwie dobrać atrakcje do charakteru eventu, aby zapewnić jego unikalność i rozpoznawalność?
• Rozszerzona rzeczywistość i systemy interaktywne – jak wybrać nowoczesne rozwiązania z uwzględnieniem budżetu, celu spotkania i profilu gości, aby zrobiły wrażenie, a nie przytłoczyły?
• Inscenizacje, eventy stylizowane, opieka animatora – jak stworzyć oryginalne i wysmakowane wydarzenie i gdzie szukać pomysłów, aby odpowiedzieć na potrzeby gości biznesowych i indywidualnych w różnym wieku?
• Śledzenie zachodnich trendów w organizacji imprez – skąd czerpać inspiracje, które sprawdzają się w realiach budżetowych małych i średnich eventów oraz jak je adaptować do polskich warunków?
• Elementy sezonowe w wyróżnieniu wydarzeń zarówno o charakterze prywatnym, jak i biznesowym.
• Jak w sposób zorganizowany poszukiwać partnerów wydarzenia, dzięki którym obniżysz koszty organizacji, a jednocześnie uświetnisz event?
• Jak budować otoczkę promocyjną wokół eventu stopniując napięcie? – niedrogie pomysły z wykorzystaniem Facebooka, marketingu szeptanego oraz innych niestandardowych narzędzi marketingu lokalnego.
• Jak badać potrzeby klienta, aby na ich podstawie stworzyć dobrze skrojony projekt eventu?
• Jak stworzyć kompletny projekt wydarzenia o charakterze biznesowym, a jak okolicznościowego?
• Jak zarządzać zespołem przygotowującym wydarzenie? – podział odpowiedzialności, checklisty terminowe i inne autorskie narzędzia, dzięki którym stan przygotowania wydarzeń jest pod kontrolą.
• Planowanie poszczególnych elementów eventu, aby mieć pełną kontrolę nad postępem realizacji i pewność, że o niczym nie zapomniałeś – „wzorcowy” harmonogram planistyczny eventu.

Dzięki udziałowi w warsztatach:
• Poznasz najnowsze techniki eventowe w zakresie m.in. designu sceny, oświetlenia, multimediów czy systemów i aplikacji do obsługi eventu, które warto wprowadzić podczas swoich wydarzeń,
• Przygotujesz kompletne scenariusze dla wydarzeń biznesowych i okolicznościowych, które uwzględnią wszystkie niezbędne elementy oraz instrukcje postępowania w sytuacjach nieprzewidzianych,
• Podpatrzysz drobne detale, które wpływają na profesjonalizm oraz unikalny charakter wydarzenia i sprawią, że organizowany event stanie się rozpoznawalny

Jestem zainteresowany ofertą