Sprzedaż i Marketing
Zarządzanie sprzedażą w hotelu to opracowany zestaw strategii, technik i narzędzi, które przekładają się na wizerunek obiektu i wyniki sprzedaży. Wieloletnia obsługa hoteli pozwoliła nam na zdobycie doświadczenia w projektowaniu i wdrażaniu strategii sprzedażowo-marketingowych. Z powodzeniem budujemy marki oraz grona lojalnych klientów, wyróżniając się na tle konkurencji. Strategia sprzedażowo-marketingowa w obiektach noclegowych to kluczowy element zarządzania. Trendy, technologia oraz oczekiwania Gości z roku na rok się zmieniają. Warto podkreślić, że również działania konkurencji mają wpływ na to, jak nasz obiekt jest postrzegany i czy jego oferta odpowiada potrzebom klienta docelowego i rynku. Dzięki szkoleniom i partnerom z branży około-marketingowej, kampanie są tworzone indywidualnie, „na miarę” – z naciskiem na charakter kreacji wizerunku i wzrostu przychodów.

Revenue management w przemyśle hotelarskim bazuje na przewidywaniu zapotrzebowania konsumenta, w celu optymalizacji procesu sprzedaży. Pozwala to firmom sprzedawać usługi i produkty za właściwą cenę, właściwemu klientowi i w odpowiednim momencie. Kiedy wszystko przeprowadzone jest prawidłowo, revenue management może okazać się bardzo efektywną strategią, pomagającą hotelom znacznie zwiększyć marżę. Jako firma zarządzająca hotelem przykładamy wagę do wszelkich procesów maksymalizowania przychodów, a doświadczenie i ciągłe podnoszenie kwalifikacji, pozwala nam na prognozowanie i mapowanie popytu.

Usługa „ZEWNĘTRZNE ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY” jest odpowiedzią na potrzeby niezależnych hoteli w czasach ekspansji hoteli sieciowych.

Dedykowany zespół specjalistów z doświadczeniem w pracy w hotelach sieciowych i niezależnych będzie prowadzić codzienne działania z zakresu zwiększenia obłożenia Państwa obiektu, zwiększając RevPar i obniżając koszty prowadzenia działalności poprzez optymalizację kosztów osobowych, prowizji agencyjnych (OTA), kalkulacje grup (analiza displacement) wraz z usługami dodatkowymi.

GŁÓWNE KORZYSĆI DLA PAŃSTWA HOTELU TO:
• Wzrost przychodów nawet o 50 %. Klienci którzy nam zaufali zanotowali do 50 % wzrostu przychodów ze sprzedaży ( YtY)
• Redukcja kosztów osobowych o 60 % . Koszt outsourcingu jest nawet do 60 % niższy niż zatrudnienie specjalisty ds. sprzedaży.
• Pełna kontrola nad wynikami hotelu. Dostarczamy codziennie raporty i prognozy, dzięki którym dyrektorzy i właściciele na bieżąco kontrolują hotelowe wskaźniki KPI

• Prostszy biznes. Rekrutacja, urlopy ,zwolnienia lekarskie to przeszłość.

Zewnętrzny revenue manager (outsourcing)

Dedykowany dla twojego obiektu specjalista codziennie analizuje ofertę obiektu i przyrost rezerwacji w okresie 365 dni, monitoruje konkurencję, dokonuje optymalizacji cen, oferty i restrykcji sprzedażowych oraz dostarcza raportowanie. Korzystając z profesjonalnego oprogramowania monitorujemy ceny rynkowe zapewniając optymalną i konkurencyjną ofertę stawek

Ponadto wesprzemy Państwa w :

• obsługa Profitroom Suite, CRM , booking.com … Porządkujemy i opalizujemy oferty hotelu we wszystkich kanałach sprzedażowych.
• pozyskiwanie grup typu „MICE” w imieniu klienta
• podpisywanie umów korporacyjnych w imieniu klienta
• obsługa „social media” obiektu : Facebook , Instagram oraz YouTube
• opracowanie oraz prowadzenie strategii marketingowych obiektu. Przygotowanie planów działania oraz ich wdrażanie wspólnie z dyrekcją hotelu
• przygotowywanie oraz wysyłka „Newsletterów” do klientów obiektu
• opracowanie oraz prowadzenie strategii sprzedażowych obiektu ( opracowanie
polityki cenowej dla obiektu )
• cykliczne szkolenie personelu ( kelnerzy / dział sprzedaży / recepcja )
• wsparcie dyrekcji obiektu przez grono specjalistów z firmy Rest Consulting

Z przyjemnością spotkamy się z Państwem w celu omówienia szczegółów oraz sprecyzowania Państwa oczekiwań.

Jestem zainteresowany ofertą